dilluns, 29 de març del 2010

[Genoma neandertal] Només falten unes setmanetes... PER LA RESURRECCIÓ

Ho acabo de veure. Ja fa mitja horeta. Ara ja estic més tranquila. Tant bon punt ho he vist, he hagut d'anar al lavabo corrents. 2 vegades. El cor m'anava a mil i no parava d'esbufegar. He begut dos gots d'aigua i m'he carregat l'mp4 (sense voler). Ara l'ordinador fa un soroll estrany, com si xiulés.

La causa de tot, plegat, això:

-El genoma complet del neandertal serà revelat d'aquí unes setmanes -- ha dit Carles Lalueza.
-Els resultats encara no es poden comentar, perquè sinó la revista retiraria l'article (coll...)
-La revista (????) ha avançat que els dos models, el del multirregionalisme i el Fora d'Àfrica, quedaran fusionats en un de sol.
-La idea que tindrem de l'evolució humana aquest 2010 canviarà radicalment de la que en teníem el 2009. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA QUÈ XULOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
En Hawks encara no n'ha dit res -ens vol fer patir el puta- però ha tornat a comentar l'estudi de l'ADNmt de la senyora X, i pel que he llegit, crec que no n'està gaire segur que es tracti d'una nova espècie.
(el cor em torna a bategar molt fort) Tot això es veu que ho ha dit en Lalueza, en un comentari d'amés a més, però no n'era pas el tema central. El tema central era la descoberta de la senyora X, però en Lalueza es veu que ja ha avançat que el 2010 l'arbre de l'evolució humana, els multirregionalistes i els foradafricanistes, es ficarien tots junts a la rentadora, i patirien una centrifugació de 200 revolucions per minut durant 2 hores, com li ha passat al meu mp4 (sanglots).

És INCREÏBLE. Emocionant. IMPRESSIONANT. Sóc tant feliç d'haver viscut en aquesta època! I pensar que hi ha tanta gent que s'ha mort i no ho podrà viure, em fa pena. És un moment ÚNIC en tota la història, i el millor de tot: ÉS A PUNT D'ARRIBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRR.
Bé, un segon, un segon.
En Carles ha dit "unes setmanetes", no ha especificat, o sigui que encara tindrem temps per mentalitzar-nos i fer exercicis per no agafar un cobriment de cor quan arribi el moment. Feia temps que no m'emocionava tant i si resulta que tinc gens neandertals això em farà pujar tant l'autoestima que començaré a fer-me fotos despullada i les penjaré al blog!!!!

Font:
Diari Público.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada