dimecres, 5 de maig del 2010

Aquest DIVENDRES dia 7M serà el Gran Dia, en Pääbo parlarà... del Genoma!!!


Per fi, per fi! Ho acabo de llegir a Mundo Neandertal, i ja torno a estar a punt d'hiperventilar perquè... mireu, mireu què ha escrit el nostre simpàtic i neandertalòfil Martin:

Este proyecto [genoma neandertal] ya viene dando noticias que cambian la idea que teníamos de los neandertales cada vez más. Este viernes se dará a conocer en Science el borrador más completo del Genoma Neandertal, y vendrá con una noticia que nos hará explotar. ¡Estén atentos!

Uooo ! Atents, atents, jo estic a punt d'explotar JA, no sé si em podré aguantar fins divendres! Sembla que s'està coent alguna cosa, però jo no m'ho acabava de creure, ara que en Martin ho ha escrit al Mundo Neandertal, el blog nº1 sobre neandertals al món ja estic més tranquil·la, i alhora nerviosa, perquè només falten dos dies per aquesta BOMBA de notícia, la més forta i al·lucinant, increïble, espectacular que sentireu mai en tota la vostra vida. Martin T'ESTIMOOOOOOOOOO ets el meu conseller, que em ve a portar pau abans del dia del judici final.

TOTS BEN ATENTS, divendres dia 7 de maig del 2010 d.C i 30.000 d.N.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada